уторак, 25. април 2017.

ADELIA AUDI - Keramičke figure su opet u modi



Nekada su keramičke figure raznih vrsta, a posebno životinja, bile prisutne u većini domova, da bi potom, skoro sasvim nestale. Ipak, za one koji i dalje vole ovu vrstu kućnih ukrasa, predstavljamo Vam galeristkinju Adeliu Audi. Kao strastveni zaljubljenik u životinje i umetnost, ova harizmatična Brazilka vraća u modu retro keramičke figure pasa, konja i drugih životinja, koje ponovo postaju sastavni deo mnogih enterijera širom sveta. 

Adelia Audi

Profesionalno ste se bavili uzgojem rasnih, arapskih konja, a danas ste vlasnica umetničke galerije. Kako ste započeli svoj biznis sa umetninama?

Pre mnogo godina, dok sam bila upravnica jedne od najvećih ergela arapskih konja u svetu, puno sam putovala i sa svakog putovanja sam donosila desetak kofera prepunih najrazličitijih umetnina. Znajući za moju naklonost prema umetnosti i lepom, moj otac je želeo da mi otvori umetiničku galeriju u Sao Paolu, ali to nije bilo moguće, jer sam bila strastveno posvećena uzgoju arapskih konja, kojih sam tada imala oko 400. Galerija je morala da čeka svoj trenutak, koji se dogodio kad sam se preselila u Severnu Ameriku i otkrila fantastične figure životinja, jednog od najtalentovanijih umetnika, koje sam do tada srela, Rona Hevenera. Zaljubila sam se u njegovu umetnost i odlučila da ga zastupam, jer je lepota nešto što moram i volim da delim sa ljudima! 


Ono po čemu je Vaša galerija karakteristična jesu upravo keramičke figure i slike životinja, pre svega pasa i konja. Zašto baš životinje?

Da li zaista poznajete nekoga ko ne voli životinje!? Čak i ukoliko ih poznajete, verujem da nećete želeti da trošite previše svog vremena na njih. Svako ko je, bar jednom u svom životu imao kućnog ljubimca, svestan je te bezuslovne ljubavi koja se razmenjuje izmedju životinja i ljudi.. Zato sam i smatrala da nema ništa bolje nego ljubiteljima životinja ponuditi proizvode poput ovih. Životinje nas povezuju i uče nas da budemo bolji ljudi.


Svi proizvodi koji se mogu pronaći u Vašoj galeriji (knjige, figure, slike…), delo su, već pomenutog umetnika i istinskog zaljubljenika u životinje, Rona Hevenera. Možete li nam reći nešto više o njemu?

Ron Hevener je veoma cenjen umetnik, koji već dugi niz godina dizajnira figure, ali i druge proizvode, inspirisane životinjama. Svoje slike i skulpture je izlagao u brojnim galerijama, još od rane mladosti, dok se danas njegovi radovi mogu pronaći kod kolekcionara širom sveta. Pored toga što se bavi dizajnom, Ron Hevener je i autor nekoliko knjiga, od kojih je prva objavljena kada je imao samo 16 godina. 


Ručno radjene figure pasa svih rasa, su specijalnost Rona Hevenera, ali i nešto što Vašu galeriju čini vrlo prepoznatljivom i popularnom kod ljubitelja pasa. Možete li nam reći nešto više o procesu izrade i koje figure su natraženije.

 Figure “Hevener” su, u osnovi, napravljene od gline, koja je po mnogo čemu poseban materijal, koji dotiče dušu umetnika. Glina u njegovim rukama je proces neverovatne razmene energije iz koje se radjaju mala umetnička dela. Kada je gotova, glinena figura se premazuje specijalnom mešavinom kamena i drugih sastojaka, koji “Havener” figure čine autentičnim i nesumnjivo dopadljivim. Izbor figura, odnosno rasa pasa je zaista veliki, pa ljubitelji ove vrste umetnina ili vlasnici pasa, uvek mogu da pronadju nešto za sebe. Moj favorit su figure pekinezera, jer su divno napravljene, a ujedno ova rasa ima jako puno boja i varijacija, pa su i njihove figure različite. 

    
Pored toga što su kvalitetno napravljene, Vaše figure imaju i neku dozu starinskog, možda i pomalo zaboravljenog šika, nekada tako karakterističnog, kada je u pitanju kućni dekor. Da li je možda i to tajna njihove lepote i popularnosti?

Upravo tako. Zašto bi morali da cenimo i skupljamo samo skupe, trendi stvari!? Osećanja i život su daleko više od toga! “Havener” figure zrače toplinom i jednostavnošću, a onima koji ih poseduju predstavljaju dodatnu vezu sa svojim ljubimcima i životinjama koje vole. 


Svoje proizvode promovišete i prodajete širom sveta. Da li Vam kupci možda šalju i neke posebne narudžbine, inspirisane njihovim ljubimcima?

O, da, svakako! Već imamo narudžibine iz Australije, Južne Afrike i Evrope. Sve je moguće napraviti. Pse različitih rasa u raznim bojama ili, kao nedavno, figuru pekinezera sa bebama... Puno puta se dogodilo da klijenti pošalju sliku svog psa i traže da im napravimo baš takvu figuru. Na kraju su najčešće oduševljeni rezultatima. Moji kupci su moji prijatelji, jer svi delimo istu ljubav prema životinjama.
Ponuda Vaše galerije se konstantno proširuje i raste. 


Kakvi su Vam planovi za budućnost?

Prestaću da rastem, jedino kad više ne budem živa! Razvoj biznisa, kao i rad na sebi  je suština života. Planovi postoje, ali uvek kažem da treba živeti danas, a nove stvari će svakako doći… Do tada, dobrodošli u moju galeriju ili posetite moju FB stranu Adelia Audi Galleries!


*Tekst je objavljen u ONA Magazinu
Copyrights: Bratislav Mihailović
Photo credits: Adelia Audi Galleries

ONA Magazin
 

Нема коментара:

Постави коментар